Rozdziały

wtorek, 2 kwietnia 2013

Informacja

Jeśli systematycznie czytasz tłumaczenie na tym blogu to będę wdzięczna jeśli przeczytasz to co mam Wam do przekazania od początku do końca, by uniknąć kolejnych zbędnych pytań z Waszej strony ;)

Pytacie mnie dość często kiedy będzie nowy rozdział, na co ja zawsze odpowiadam, a później i tak termin się zmienia, bo zawsze COŚ. Miałam zamiar wczoraj przetłumaczyć 5 rozdział, jednak na przekór losu JBFF znowu mi nie działało, co zdarza się coraz częściej. Postanowiłam więc napisać jednego posta odnośnie nowych rozdziałów.

Ponieważ mamy już kwiecień i w tym miesiącu będę miała jeszcze więcej nauki niż przedtem, a dodatkowo niebawem mam testy gimnazjalne (tak, jestem w 3 klasie gimnazjum), więc w tygodniu po prostu nie mam czasu na nic. Teraz były święta, jeździłam tu i tam przez co nie mogłam spokojnie usiąść nad rozdziałem i wziąć się za jego tłumaczenie. Żeby tłumaczyć muszę mieć spokój, nie zaprzątać sobie głowy niczym innym i skupić się tylko na rozdziale. W takim razie postanowiłam, że rozdziały będą się ukazywać w każdy piątek/sobotę. Przykro mi, że trzeba będzie czekać tydzień (chyba, że sporadycznie będę miała jakieś wolniejsze chwile i dodam na przykład dwa), ale niestety nie wszystko jest zależne ode mnie. Mam nadzieję, że zrozumiecie i przez to się nie zniechęcicie.

Chciałam Wam też podziękować, bo może grono odbiorców nie jest jakieś bardzo szerokie, ale przyznam szczerze, że nie spodziewałam się nawet 5 stałych czytelników, bo nie każdy lubuje się w tego typu historiach, a jest Was pięć razy tyle ile myślałam, że będzie. Bardzo miło mi słyszeć te wszystkie ciepłe słowa z Waszej strony, w komentarzach, na asku, a także zdarza się i na twitterze. To dla mnie znaczy bardzo wiele, tak samo jak dla autorek z którymi systematycznie się kontaktuję i informuję je jak pochlebnymi opiniami cieszy się "The Devil's Reject".

W razie jakichkolwiek pytań odnośnie opowiadania czy coś w ten deseń, tutaj macie mojego twittera @stratfordsfame, a tutaj ask http://ask.fm/HeartOfBieber.

Także..
DO PIĄTKU SŁONECZKA :)

20 komentarzy:

  1. To oczywiste, że nie zawsze bd miała czas na tłumaczenie. Mam nadzieję, że już w ten piątek bd kolejny rozdział i JBFF nie zawiedzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem stałą czytelniczką, tyle, że niestety dość leniwą, bo nie chce mi się poświęcić 2 sekund na napisanie komentarza : / . Także, jak coś to 6 czytelników nie 5 : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było takie moje początkowe założenie, że pewnie będzie gdzieś pięć osób na krzyż to czytało, ale tak naprawdę jest Was o wiele więcej, więc bez obaw ;)

      Usuń
  3. Już się nie mogę doczekać .. Nie śpiesz się bo doskonale wiem jak się czujesz sama jestem w 3 klasie gim i czuje się zdołowana tym że już jest kwiecień.. ;d Będę czekać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozumiem, teraz jesteś w tej klasie gdzie jest strasznie dużo nauki więc się nie przejmuj. Mnie strasznie podoba się to opowiadanie i je uwielbiam i nie mogę się doczekać kiedy dodasz rozdziały, ale skoro w piątki lub soboty to wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Cię rozumiem, dzięki za informację i... widzimy się w piątek :) xx
    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nam to mówisz <3 czekam ;xx

    OdpowiedzUsuń
  7. No to czekamy ; )) nie mogę się doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to kolejny powód do tego aby kochać piątek ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy z niecierpliwoscia
    :>

    OdpowiedzUsuń
  10. jejciuuuu naprawde to jak tlumaczysz jest assffdsf swietne i mam nadzieje ze szybko opublikujesz nowy...w piatek? mam nadzieje <3 dziekuuuj ze je tlumaczysz

    OdpowiedzUsuń
  11. Totalnie cię rozumiem, szkoła a teraz jeszcze testy, a na życie prywatne, towarzyskie także musisz znaleźć czas :) Gdybym ja miała tłumaczyć coś to znając mnie zniechęciłabym się do tego w bardzo szybkim tempie. Podziwiam Cię za to!

    OdpowiedzUsuń
  12. okej, dzięki za info, doskonale cię rozumiem :)
    pozdrawiam @perriefics x

    OdpowiedzUsuń
  13. opowiadanie jest świetne. warto czekać na tłumaczenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie, że tłumaczysz to opowiadania, wychodzi Ci to na serio dobrze :) Jest na serio świetne i założę się, że zyskasz coraz większą ilość fanów, gdyż opowiadań o tego typu tematyce jest mało. Należę do stałych czytelników i życzę powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda,że aż tydzień trzeba będzie czekać :C
    Jak możesz to informuj mnie na tt o rozdziałach @ClaykaBelieber

    OdpowiedzUsuń
  16. dzisiaj jest piątek!!! czekam czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. doskonale cię rozumiem i cieszę się, że tłumaczysz to opowiadanie i wychodzi ci to bardzo dobrze. Jeśli możesz informuj mnie na tt @AyeItsKidrrauhl z góry dziękuję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne. Moglabys mnie informowac na @PaniPattie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielbie cię dziewczyno! Też jestem w 3 klasie, nauki to tyle że aż głowa pęka do tego jeszcze bierzmowanie katastrofa ;/ Powiem Ci szczerze że to jedno z najlepszych opowiadań jakie w życiu czytałam <3 Kocham <3

    OdpowiedzUsuń