Rozdziały

środa, 13 marca 2013

Wprowadzenie

Witam wszystkich! :)
Ostatecznie zdecydowałam założyć bloga, który będzie poświęcony tylko i wyłącznie tłumaczeniu opowiadania pt. "The Devil's Reject". Prawdopodobnie wiele z Was weszło tutaj z czystej ciekawości i jeszcze nie wiecie dokładnie czym jest TDR, więc pokrótce Wam to przedstaw.

Jest to fanfiction, którego pisane przez KidrauhlIsNiggas (Sydney i Brianna) na stronie justinbieberfanfiction.com. W oryginale opowiadanie jest po angielsku. Jestem z nim na biężaco, póki co jest opublikowanych 12 rozdziałów, ale fanfiction wciąż jest pisane. Dlaczego akurat to opowiadanie? Uważam, że jest ono dość specyficzne, nieco inne niż wszystkie opowiadania. Nie jest to słodka historia, których jest na pęczki. Z pewnością przypadnie do gustu wielbicielkom serii "Danger". Pierwszy rozdział może być dla Was dość szokujący dlatego z góry mówię, że każdy czyta to na własną odpowiedzialność, ale także nie powinniście zrażać się po pierwszym rozdziale. Tłumaczenie jest dla osób, które nie do końca wszystko są w stanie zrozumieć w języku angielskim, a także dla tych, którzy po prostu są za leniwi na czytanie w obcym języku :) Tłumaczenie jest w stu procentach zgodne z oryginałem, nic, a nic nie zmieniam w opowiadaniu. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek uwagi co do tego w jaki sposób tłumaczę czy w innej kwestii to bardzo proszę, jestem otwarta na wszelkie opinie. Możecie do mnie pisać na twitterze: @stratfordsfame
 I co więcej dodać.. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! 


OD RAZU MÓWIĘ, ŻE MAM ZGODĘ AUTOREK NA TŁUMACZENIE.

 OŚWIADCZAM IŻ ŻADEN Z OPUBLIKOWANYCH ROZDZIAŁÓW NIE JEST MOJEGO AUTORSTWA.

 Jeśli chcesz być informawana/-y o nowych rozdziałach, w komentarzu napisz swój nick z twittera :) 

22 komentarze:

  1. @stay_x_strong jakbyś mogła mnie informować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. poprosze o informowanie @Kinaax3

    OdpowiedzUsuń
  3. @OfficiallCarmen informuj :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. @haniabiebs ..to jest mega xdd nie lubie krwi ale to jest mega <3 INFORMUJ ? PLIS :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jest możliwość informacji o dalszych rozdziałach? @hejtujbicz

    OdpowiedzUsuń
  6. mogę prosić o informowanie na tt?
    mój nick: pi_nax

    OdpowiedzUsuń
  7. możesz mnie informować? @Im_So_Swag ;)
    Czytałam trochę po ang ale mój angielski nie jest taki perfekcyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @BlueBelueber6

    OdpowiedzUsuń
  9. Moglabys mnie informowac na tt?? @justysia20003

    OdpowiedzUsuń
  10. @endingmydreamm

    OdpowiedzUsuń
  11. @_ihateanyone

    OdpowiedzUsuń
  12. @ma_cherie_69

    OdpowiedzUsuń
  13. http://lifedreamscometrue.blogspot.com/
    chce dalej czytac to opowiadanie :(

    OdpowiedzUsuń